Saturday, April 14, 2012

Nak tgk battelship 2012...!

Assalammualaikum..

Dengan segala hormatnye saye mengTAGGED kan entry saye kali ini kpda CINTA HATI SAYA (macam fasha sanda lah plak) saya iaitu ENCIK SULAIMI ARIF BIN SAMSUDIN..pergh~ nama penuh tuh.. bangga gle seyy.. hahaha.. bia la! ada ku kesah?!! sayang aku latak aku lah.. korg nk geli tekak ke geli bulu ketiak sekali pown korg kena jgk dengar.. hahaha.. 



sayang saye.. nak ngadu niee (ngn muke menyampah macam nk mintak penampar) hehehe.. sume cakap cte nie best.. tahu lah awak dah tengok.. tapi saye belum :( jelous sungguh saya dengan mereka.. huhuhu.. tapi takpe macam awak cakap kan.. tunggu awak sembuh dulu.. oraite bos! :)

so untuk sape-sape yang sengaja menanam niat di hati korg tue untuk menjelouskan ciQ tyah, okey fine! mengaku memang saye jelous.. puas hati korg?? grr~ 

note: entry kali nie tidak bertujuan untuk kena mengena, untuk mengena-kan atau terkenakan sesiapa k.. sory entry kali terlebey emotional plak.. hahahaha - berperangai begini disebabkan kesan dari berkerja lebih masa.. harap maaf~

0 comments:

Post a Comment