Saturday, June 9, 2012

Jaybee :)

Assalammualaikum..

Apakah kegiatan rutin anda semasa cuti sekolah? tak lain tak bukan kenduri kawen lah.. ape lagi.. aku pown tak tahu nape byk sgt undangan kenduri kawen pada hari cuti persekolahan..maybe bab nti ley ramai yg datang la kowt ye? nape tak buat kenduri mase aku yang cuti je.. conferm aku dtg.. hahaha..


Tanggal 2 Jun 2012, ade 3 undangan kenduri kawen taw.. sume jauh-jauh lak tue.. sorg kat JB, sorg kat kuantan, sorg lagi kat jauh nun di utara (kg hamba lah).. hehehe.. maaf sye tak boley nk penuhi semua undangan anda.. (bajet HOT je).. so i've decide : JOHOR :)


Emy Sharniza & Mohd Noor Fairus

Siap ade silat-silat tuhh~

Bila orang cerah nie pkai baju ape pown cantik..grr~ jelous! hehe..

Semoga berbahagia smpai ke anak cucu kak :)


Kami yang suke bergambar :D


Masing-masing ambik berkat.. lepas nie sape plak? hehe..



with Mr Cinta :)


Hampir setahun tak jumpa :)


Dah alang-alang dapat cuti tue ape lagi.. jalan-jalan lah.. sudah kebiasaan saye dan Mr Cinta kalau keluar ngn kawan-kawan ke ataupun keluar dating, adalah MAKAN!! makan itu penting walaupun duit xde tp yang penting makan msti sedap.. (mane tak nye..tgk lah saiz badan Mr Cinta saye) hahaha~

Anda pernah tak ber-breakfastkan sushi? walaupown ktorg mkn mase tue mmang dh tengah hari but pagi mmang xde masuk pape lagi dlm perut nie.. ley wat gila plak perut sebu-sebu makan sushi.. apee? okey fine! aku mmang gila.. hahahaha!


posing guyss~

Aku: jap, jap! nak betulkan tudung :D
Mr Cinta: eeee dye nie! menyampah!

haaa! Mr Cinta! tgk sape tue?

okey nice :)

selepas meng-breakfastkan diri g lah berjalan2 bersama Mr Cinta smbil menghabiskan masa yang ade.. haha! Untuk makluman semua aku memang HANTU durian!! bukan hantu je, malahan jin, dewa, dewa 19 semuanye lah! pantang jmpe durian.. bila nmpak je durian mula lah nk merengek kat Mr Cinta.. boley plak makcik durian tue jual tepi jalan..Mr Cinta dh berentikan kereta.. yeayyy! duriannn! hehe :D


sedapnyeeee! silakan jelous ye :D

sayang awak mcm sayang durian.. oppss! tak, tak! hehe..

muke je bajet comel dlm hati memaki hamun makcik jual durian tak elok.. grrr~



laki bini hantu durian.. terima kasih syg :)



Mr Cinta: dh cukup x? puas makan durian?
Aku: errr.. tak :(
Mr Cinta: okey.. jum beli lagi sebiji..
Aku: Yeay!

Aku: Nak durian nie semua boley?
Mr Cinta: Awak ingat kereta saya lori ke? 
Aku: hehehe :D



5 comments:

  1. dapnyeee tengok org makan durian.. tp sy x berape gemorrrr sangat durian.. hihi

    ReplyDelete
  2. awak x ley geng lah nie? rugi, rugi! hehehe..

    ReplyDelete
  3. wahhh.. ayat yang last tu best " awok ingat kereta saya nih lori " :D hahahha :D

    ReplyDelete
  4. hehehe.. mujur bukan lori.. kalau x dh lame sye bwk blik sume durian tuh :D

    ReplyDelete
  5. Heheee, untung laa boleh bawak balik semua kan.. *belum smpat sampai KL dah lesapp :P

    ReplyDelete